A Füzesabonyi Teleki Blanka Általános Iskoláért és Tanulóiért Közhasznú Alapítvány

Számlaszáma: 6190002613100007

Adószáma: 18583672-1–10

2016. június 26., vasárnap

ERDEI ISKOLA

BALATONAKALI 6.A - 6.B
Minden évben iskolánk 6. osztályos tanulói részt vehetnek az egyhetes erdei iskolában. Mi Balatonakalira mentünk, öt kellemes napot töltöttünk június elején, a Balaton partján. Már év eleje óta vártuk ezt a hetet.
Hétfő reggel fél 9-kor indult a vonatunk Budapestre, onnan metróval átmentünk a Déli pályaudvarra, ahonnan a vonat már egészen Balatonakaliig vitt minket. A táborban bepakoltunk a szobába, ismertették velünk még egyszer a házirendet, majd fürödtünk a Balatonban. Kedd délelőtt is a strandon voltunk, ebéd után előadást tartottak nekünk a Balaton növény- és állatvilágáról. Bemutatták a vidék múltját és a kőzeteit. Ezután játékos vetélkedőn vettünk részt. Zirci diákok is táboroztak a Balaton partján, nagyon jól összebarátkoztunk velük. A következő nap délelőtt vonattal Badacsonyba utaztunk. Ott megnéztük a kikötőt, majd a Kisfaludy-házat. Eléggé elfáradtunk a nagy melegben. Délután gyalogtúrát tettünk Dörgicsére. Félúton elkezdett esni az eső, de egy kis idő múlva elállt. Amikor odaértünk, megnéztük a református és a katolikus templomot, valamint az Árpád-kori romtemplomot is. Csütörtökön Balatonfüredre utaztunk. Ott városnézésre mentünk a kisvonattal. Ezután  a kikötőben megnéztük a vitorlásokat és Bujtor István szobrát. Vacsora után a táborban elkezdtünk összepakolni. Pénteken még utoljára kimentünk a strandra, majd indultunk haza.
Nagyon jól éreztük magunkat a táborban, és erre még nagyon sokáig emlékezni fogunk.